Zuidholland / Workshop ‘Ik HB, welnee?’ Delft

8 november 2018 - 19:30 - 21:30

Ik HB, welnee? Een workshop voor ouders van hoogbegaafde kinderen
Noks Nauta, ere-bestuurslid van het IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen) biedt workshops aan van 1,5 tot 2 uur voor ouders van HB kinderen. De achterliggende gedachte is dat ouders van hoogbegaafde kinderen er lang niet altijd aan hebben gedacht dat ze zelf ook wel eens hoogbegaafd zouden kunnen zijn. Hun aandacht gaat nu vooral uit naar de kinderen en het ouderschap, terwijl het beter leren kennen van hun eigen hoogbegaafdheid ook van groot belang kan zijn.

Voor de workshop wordt een bijdrage van 15,00 per persoon gevraagd, waarvan €10,- naar de Stichting IHBV gaat.

Noks Nauta is arts (niet-praktiserend) en psycholoog. Zij is mede-oprichter en ere-bestuurslid van het IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen). Zij publiceerde diverse boeken en artikelen over hoogbegaafde volwassenen en geeft regelmatig workshops en presentaties aan hoogbegaafde volwassenen en aan artsen, psychologen etc.

Praktische informatie:
Locatie: RKBS Het Spectrum, Florijnstraat 5, 2645 HH Delfgauw

Aanmelden: door een mail te sturen naar info@hb015.nl en te betalen.
U bent aangemeld als u €15,- overmaakt naar rekeningnummer NL24RABO0147855268 met vermelding van de naam van de aangemelde persoon. U krijgt bevestiging van betaling en een uitnodiging per mail. Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst van de betaling.

8 november 2018
Evenement Categorie: