Zuid Holland / Oudercontactavond Pharos

8 november 2018 - 20:30 - 22:30

Deze avond is speciaal voor nieuwe leden en aspirant leden. Maar ook ouders die al langer lid van Pharos zijn, zijn van harte welkom.

Het belangrijkste van de oudercontactavond is het ontmoeten van andere ouders met vergelijkbare ervaringen als jezelf. Waar elders kom je die tegen…?
Zeker tref je er een luisterend oor, maar ongetwijfeld krijg je ook bruikbare tips.
Kijk ook op de website van Pharos voor meer informatie.

Let op: de avond is alleen bedoeld voor ouders en verzorgers van (mogelijk) hoogbegaafde kinderen.
Kosten: gratis voor leden, € 2,50 voor niet-leden
Aanmelden vóór 1 november 2018

Voor alle activiteiten is aanmelden noodzakelijk. Aanmelden kan door een mail te sturen aan zuid-holland@pharosnl.nl. Vermeld hierbij je voor-en achternaam en of je alleen komt of met zijn tweeën. Ben je nog geen lid van Pharos, vermeld dat dan even in de mail.

Den Hoorn

Pharos