Kennisbank & Bemiddeling

Kennisbank

Voor hoogbegaafde kinderen is het soms lastig om een balans te vinden in wat ze nodig hebben. Stichting iQ+ heeft de expertise in huis om te helpen je te verplaatsen in het kind. We geven informatie en bieden onze kennis, mogelijkheden en oplossingen aan zodat jij en het kind goed kunnen samenwerken en de positieve ontwikkeling van het kind voorop staat.

Een juiste (preventieve) aanpak die past bij het kind en de situatie, kan zorgen voor een juiste balans voor het hoogbegaafde kind en zijn/haar omgeving.

Bemiddeling

Elke organisatie heeft zijn eigen regels en soms matchen die niet zichtbaar met een hoogbegaafd kind. Wij hebben veel ervaring opgedaan om op een passende wijze te bemiddelen. Zo kunnen we bijvoorbeeld als tussenpersoon fungeren tussen jouw organisatie, jouw school of jouw praktijk en ouders/verzorgers.

Voortdurend zijn wij op zoek naar meer samenwerking, nieuwe inzichten en meer wijsheid. Dit streven vullen wij op diverse wijze in. Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen neem dan vrijblijvend contact met ons op. We kijken dan wat de mogelijkheden voor jou zijn. Ons advies is altijd persoonlijk en op maat.

Wil je meer weten over waar we mee bezig zijn? Kijk dan op Onderzoek & Ontwikkeling en onze activiteitenkalender. Daarnaast is natuurlijk is de Boekenplank en Blogs & Babbels een uitstekende manier om meer te weten te komen over hoogbegaafdheid.