Zuid Holland / Workshop Kerstbal lamp Science Center Delft

16 december 2018 - 11:00 - 17:00

€6,

SHaal alvast de Kerstsfeer in huis. Je maakt een houten kerstbal-lamp en ontdekt hoe een stroomkring werkt. Creëer mooie lichteffecten met een regenboog –LED en visdraad.

De voet van de lamp is uit hout gelaserd, krijgt een regenboog-LED verlichting en werkt op een platte 4,5 V batterij. Zo kan je lamp overal zijn licht laten schijnen!

Reserveren voor deze workshop is niet mogelijk, je kan je aanmelden bij de balie tijdens je bezoek. De gehele dag wordt deze workshop gegeven en de eerste sessie start rond 12:00. Bijkomende kosten zijn €6 en het is voor kinderen vanaf 8 jaar.

16 december 2018
€6,