Workshop Lego Mindstorms EV3

18 december 2018 - 08:00 - 17:00

Hou je van robots, dan is de workshop met de LEGO Mindstorms Ev3 robot echt iets voor jou!
Deze middag leer je een robot te besturen via een door jou zelfgeschreven programma.

In deze workshop werk je in tweetallen.
Je leert samen de functie van de verschillende onderdelen van een robot. Ook leer je de eerste programmaatjes voor de robot te maken: rijden, reageren op sensoren, geluiden maken, stukjes herhalen etc.

N.B. Op locatie is er geen mogelijkheid om ouders te ontvangen. Zij kunnen de kinderen alleen brengen en halen.
Het mooie centrum van Delft is echter nabij, met veel mogelijkheden om de tijd goed te besteden.

Plaats: Delft
Leeftijd: 8 t/m 12 jaar