Zuid Holland / Spelletjesmiddag met oudercontact

24 november 2018 - 14:00 - 16:30

€2,50

Gezellig een middagje samen spelen met andere hoogbegaafde kinderen en met uitdagende spelletjes.
Er zijn leuke en uitdagende spelletjes van Pharos aanwezig.
Heb je zelf een superleuk spel, neem dit mee!
Leeftijd: 4 jaar en ouder

Terwijl de kinderen spelen, is er voor de ouders in hetzelfde gebouw de mogelijkheid de andere ouders te ontmoeten.
Praten met andere ouders over hoogbegaafdheid en kinderen, uitwisselen van ervaringen en tips van andere ouders horen.
Kijk ook op de website van Pharos voor meer informatie

Deelname is voor leden gratis, voor niet-leden zijn de kosten per kind 2,50 euro

Voor al de activiteiten van Pharos is aanmelden noodzakelijk. Aanmelden kan door een mail te sturen aan zuid-holland@pharosnl.nl. Vermeld hierbij de voor- en achternaam én de leeftijd van de kinderen. Ben je nog geen lid van Pharos, vermeld dat dan even in de mail.
Aanmelden vóór 17 november

24 november 2018