Noord Brabant / Workshop Breakdance

24 november 2018 - 15:00 - 16:15

Leeftijd van 9 tot 12 jaar

Tijdens een open dag van Factorium* zag Betty Moll van Charante een proefles Breakdance van Navin Roepan. Zijn wijze van lesgeven aan een zeer uiteenlopende groep kinderen raakte haar direct. Het uitgaan van jezelf en je eigen kracht vertaalt hij op een dusdanige wijze dat dit direct een les voor het leven is.

Ga uit van je eigen beweging.
Dat dit inspanning, doorzettingsvermogen en kracht vraagt spreekt voor zich. Dit is in ‘het echte leven’, immers ook het geval. Dat Navin door de Breakdance ook zijn eigen beweging heeft gevonden maakt het extra bijzonder.
Hou je van dansen en bewegen en ben je op zoek naar je eigen move schrijf je dan vooral in via tilburg@pharosnl.nl

De kosten bedragen €4,00 voor leden en €7,50 voor niet leden.
Leden hebben voorrang op niet leden.

*Factorium is een cursuscentrum voor podiumkunsten te Tilburg

24 november 2018
,