Zuid-Holland / Spellenmiddag

18 maart 2020 - 15:00 - 16:30

Gratis

Voor meerbegaafde kinderen is het belangrijk om ook met ontwikkelingsgelijken om te gaan. Ze krijgen op hun eigen niveau respons en kunnen zich optrekken aan het niveau van de ander.

Tijdens deze middagen komen verschillende soorten spellen aan bod:

• Spellen om met elkaar in gesprek te raken.
  • Denkspellen met een oplopend niveau: de kinderen leren door te zetten en de lat steeds hoger te leggen. Op school kunnen deze spellen worden ingezet bij een concentratie- en / of motivatieprobleem. Je kunt deze spellen ook lenen.
  • Spellen om het samenwerken te bevorderen: door samen te werken kan er gewonnen worden.

Deze activiteit wordt georganiseerd door IQoké.vinden plaats in ,  in de huiskamer van het Buurtsteunpunt Beverwaard.

Elke woensdagmiddag van 15:00u tot 16:30u spellen spelen bij de spel-IQactiviteiten.

Inschrijven is verplicht en kan via het inschrijfformulier.

18 maart 2020
Gratis
, ,

Huis van de wijk de Focus