Zuid-Holland / Theekranjes voor meiden groep 5 t/m 8

18 maart 2020 - 14:00 - 16:00

Theetijd! Ditmaal voor meiden van groep 5 t/m 8. Tijdens dit gezellige theekransje wordt er  een leuk spel gedaan en daarna een ‘zelfportretcollage’ gemaakt. Natuurlijk ontbreken de thee (of limonade) en de lekkere hapjes niet! Heb jij wel zin in een leuke middag, waarbij gezelligheid en oprechte aandacht de hoofdingrediënten zijn? Geef je dan snel op via info@hartvooriq.nl! Er is maar beperkt plaats namelijk… Kosten voor deze middag bedragen € 15,00. Na betaling is je plek gegarandeerd.

18 maart 2020
Evenement Categorie: