Zuid-Holland / Kind en Koffie bij Villa Zebra

25 maart 2020 - 09:00 - 10:30

Gratis

In samenwerking met stichting Humanitas biedt Villa Zebra ouders en hun peuters om de week op woensdagochtend 09:00 uur de gelegenheid om bij hen op bezoek te komen.

Samen aan de slag
Ouders (en verzorgers) kunnen samen met hun kids spelen, knutselen of een boekje (voor) lezen. En wie dat wil kan ook ‘even op adem komen’. Terwijl de deskundige begeleiders van Villa Zebra hun programma voeren, is er genoeg tijd om samen met andere ouders een kopje koffie of thee drinken en bij te praten. Kind & Koffie is voor kinderen van 0-4 jaar oud. Het is van 09:00 tot 10:30 uur.

Meer informatie?
Mail dan naar afaassen@stichtinghumanitas.nl. Let op: Kind & Koffie is om de week. 15 januari start de serie, 29 januari is de volgende ochtend etc. Deelname is kosteloos.

Villa Zebra
Stieltjesstraat 21