Zuid-Holland / Museumnacht Kids Den Haag 2019

16 maart 2019 - 16:30 - 22:30

€7,50

’s Avonds….. als het buiten donker is, gaan de deuren van de Haagse musea speciaal open voor jonge culturele nachtbrakers. Op zaterdag 16 maart tussen 17.00 en 22.00 uur is er een speciaal programma vol toffe activiteiten in het thema ‘Fantasie’. Met één ticket kun je terecht op meer dan 20 plekken in Den Haag en Voorburg.

Museumnacht Kids is veel meer dan in het donker een bezoekje brengen aan het museum. Er is enorm veel leuks te zien en te doen, speciaal voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud. Maak je eigen kunstwerk, ga speurend op onderzoek uit, en waag een dansje tussen de schilderijen. Gebruik je fantasie en ontdek tijdens Museumnacht Kids!

De kaartverkoop is gestart, en het gaat al snel. Vorig jaar was Museumnacht Kids uitverkocht, dus wacht niet te lang en mis het niet!

16 maart 2019
€7,50