Training basis Beelddenken

18 maart 2019 - 00:00

€80

Door middel van een training Beelddenken leren de kinderen hoe ze de leerstof kunnen vertalen naar beelden. Na de training Beelddenken zie je dat de Beelddenkers langzaam aan beter worden in o.a. spellen, sommen maken, klokkijken en “uit het hoofd leren”.

Het is belangrijk dat ouders leren wat hun kind leert, zodat ze hun kind thuis kunnen begeleiden. Beelddenkers hebben meer herhaling nodig, dus een kwartiertje per dag oefenen is noodzakelijk voor een goed resultaat.
Door middel van mijn instructievideo’s krijgen de ouders de informatie van de sessies. Maar wil je liever in praktijk leren hoe je je kind het beste kan begeleiden, dan is de workshop basis Beelddenken wat voor jou!

Deze training is ook zeker geschikt om als leerkracht te volgen. Heb je geen kind of leerling die de training volgt, dan kun je ook aan deze workshop deelnemen.

Wat leer je in deze training?

• Wat is beelddenken?
  • Wat zijn de kenmerken van beelddenkers.
  • Hoe signaleer je problemen bij beelddenkers?
  • Wat is de ontwikkeling?
  • Wat kun je thuis doen om je kind te helpen?
  • Wat kun je als leerkracht doen in de klas?
  • Welke spelletjes kun je inzetten om te oefenen?
  • Welke instructie geef je bij
    • Spelling
    • Technisch lezen