Museumnacht Kids

16 maart 2019 - 16:30 - 22:30

€7,50

Tijdens Museumnacht Kids ontwaken alle magische wezens in het Gemeentemuseum; na sluitingstijd beleven ze fantastische avonturen! In de wonderlijke wereld van het Gemeentemuseum is alles mogelijk. Kom ook als je durft en ga op avontuur!

Het wezentje op het schilderij van Constant neemt je mee, met zijn toverstaf wijst hij je al zijn vrienden in het museum aan. Ontdek de draken in Delfts blauw, droom weg op de wolken van Bourgeois, dwaal door het Labyrint en ken jij het vliegende strandbeest al? Laat je fantasie de vrije loop: tover met kleuren je eigen wonderland, maak je eigen fantasiewezen en laat je schminken. Waan je een reus in de Photobooth, hét bewijs dat je erbij was! En last but not least: laat een wens achter in de wensfontein.

Met een knorrende maag kun je natuurlijk niet fantaseren, dus voor alle ontdekkers is er wat te smullen. Vanaf 16.30 uur vindt de officiële opening van Museumnacht Kids plaats in ons museum. Tot 22.00 uur ga je op ontdekking in de bijzondere wereld van het Gemeentemuseum.

TICKETS:
Voor de Museumnacht Kids hebben zowel ouders als de kids (3 t/m 18 jaar) ieder één ticket nodig (€7,50 p.p.). Met dit ticket kun je alle deelnemende musea en culturele instellingen bezoeken, mag je met alle activiteiten meedoen en kun je gebruik maken van de speciale pendeldiensten. Museumnacht Kids biedt een superleuk programma met activiteiten voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud. Een ticket koop je in de voorverkoop of op de avond zelf, mits deze niet zijn uitverkocht.

16 maart 2019
€7,50