Zuid-Holland – HB-speelmiddag

14 april - 13:00 - 15:00

Op zondag 14 april 2024, van 13:00 tot 15:00 uur, nodigen we alle (vermoedelijk)hoogbegaafde kinderen uit om samen te komen en plezier te maken tijdens onze HB-speelmiddag!
Bij ShuTeaches geloven we in het belang van verbinding en plezier, en onze HB-speelmiddagen zijn de perfecte gelegenheid voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen om gelijkgestemde peers te ontmoeten en samen te spelen. 🤝🎲
Of het nu gaat om strategische bordspellen, creatieve puzzels of uitdagende raadsels, onze speelmiddag biedt een scala aan activiteiten die de unieke denkvaardigheden van hoogbegaafde kinderen uitdagen en stimuleren. 🧠💡
Belangrijkste punt: Plezier maken staat voorop! 🎉🥳
Toegangsprijs: €10 per kind
Mis deze kans niet om nieuwe vrienden te maken, je brein te laten kraken en vooral om een geweldige tijd te hebben!
Aanmelden kan hier

, ,