Overijssel – Spellenmiddag

14 april - 14:00 - 17:00

Op zondag 14 april organiseert de regio Twente – Achterhoek wederom een spellenmiddag.

Vanaf 14.00 is het mogelijk om een groot aantal bordspellen uit te proberen onder het genot van een kopje koffie of thee en in contact te komen met andere families. Ook kan er gebruik gemaakt worden van de speeltuin.

Locatie: Speeltuin het Heelal, Siriusstraat 5, 7521 JW Enschede

Er is een maximaal aantal deelnemers, dus meld je hier snel aan. Toegang is kosteloos.

, , , , , ,

Speeltuin het Heelal