Utrecht / HBosdag

22 juni 2019 - 13:30 - 15:00

Een speelmiddag in het bos voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen van 6 tot ongeveer 11 jaar in Hilversum!

Kom op zaterdag 22 juni van 13.30 tot 15.00 uur gezellig met je kinderen naar speelbos ‘t Laer. Takken, zand, water en ruimte.. wat lekkers en gezelligheid. Meer hebben we niet nodig!

Terwijl de kinderen spelen, kunnen ouders gezellig met elkaar in gesprek. Uiteraard mogen broertjes en zusjes gewoon meekomen.

De kosten zijn € 2 per kind, ter plekke te betalen of even vooraf over te maken. Aanmelden kan via sheila@thino.nl

Speelbos ‘t Laer
Oude Postweg 1