Gelderland / Special – Spelletjesmiddag

22 juni 2019 - 14:00 - 16:00

€2,50

Ben je (vermoedelijk) hoogbegaafd en tussen de nul en twaalf jaar oud? Kom dan ook naar Apeldoorn!

De deuren zijn open van 14:00 tot 16:00u en er staat iets te drinken voor jullie klaar.
Meedoen kan alleen na vooraf aanmelden en betalen (via Leerhulpmiddelen.nl).
De entree is € 2,50 en er kunnen maximaal 20 kinderen meedoen.

In de fijne ruimte aan de Ovenbouwershoek liggen heel veel verschillende materialen voor je klaar. Kom bijvoorbeeld spelen met Gravitrax, Hubelino, reuzegrote Rush Hour, Triqo en Quercetti. Maar kijk ook even bij de denkspellen van Thinkfun, waar iemand aanwezig is om je de spelregels uit te leggen.

Als je merkt dat je behoefte hebt aan een rustig plekje, dan kan dat natuurlijk ook. Boven liggen materialen klaar om een supermooi mandela-schilderij mee te maken. Lees je liever een boek? Kijk dan in de boekenkast van het Zwerfboekstation. Als je daar een boek vindt wat je leuk lijkt dan kan je het ter plekke lezen, maar mag je het ook mee naar huis nemen. In dat laatste geval beloof je ons dat je het registreert op de site van Zwerfboek en dat je het boek doorgeeft zodra je het uit hebt.

22 juni 2019
€2,50