Friesland / Braakballen pluizen bij Bezoekerscentrum Schiermonnikoog

14 oktober 2020 - 10:00 - 11:30

Wat eet een uil eigenlijk?! Als je dat wel eens wilt zien, kun je braakballen komen pluizen bij het bezoekerscentrum op Schiermonnikoog. Zo krijg je precies te zien welke dieren er op het menu staan van de ransuil en de kerkuil. Ook leer je waarom een uil geruisloos kan vliegen en waarom hij zo goed kan horen.

• vanaf 4 jaar
  • per gezin minstens een ouder / begeleider mee
  • terwijl de kinderen braakballen pluizen, kunnen de ouders de expositie bekijken (gratis)
  • voor deze activiteit geldt een minimum van 5 deelnemers