Noord-Holland / Foto-safari Herfst

17 oktober 2020 - 09:30 - 10:30

Jouw (vermoedelijk) hoogbegaafde zoon of dochter tussen de 5 en 12 jaar wil graag in contact komen met ontwikkelingsgelijken.

Houdt hij of zij ervan om in de natuur te zijn? Vindt hij of zij het leuk om foto’s te maken?

Dan is de foto-safari precies wat je zoekt! Er is een groep zonder ouders en een groep met ouders. Het principe is hetzelfde: samen gaan we de hei in de buurt van Hilversum op om mooie foto’s te maken van het seizoen.

De nadruk ligt op het ontmoeten in de natuur. Daarnaast kijken we hoe we die natuur in ieder seizoen mooi vast kunnen leggen op beeld. Daarbij gaat het niet om technische kennis maar om de beleving. Wat zie je? Wat voel je, ruik je, proef je? En hoe kan je dit overbrengen in een foto?

Terwijl ze zo lekker buiten bezig zijn, maken de kinderen op een laagdrempelige manier contact met elkaar.

(Graag zelf een foto-toestel meenemen, dit mag een high tech spiegel reflex camera zijn, maar hoeft zeker niet. Een smartphone is ook voldoende.)

17 oktober 2020
, ,