Zuid-Holland / Mamacafé in Spijkenisse

14 oktober 2020 - 10:00 - 12:00

Mamacafé

Voor (bijna) moeders en vaders met kind(eren) van 0 tot 4 jaar. Over (borst-)voeding, opvoeden, ontwikkeling van je kind, maar ook over de prijs van luiers of wat er op de televisie was. Kom gezellig met je baby of peuter langs!

Bibliotheek de Boekenberg organiseert samen met Verloskundigenpraktijk de Linde en Smallsteps een Mamacafé. Iedere tweede woensdag van de maand kunnen (toekomstige) moeders en vaders met kind(eren) aanschuiven op het terras van Bibliotheek de Boekenberg. Er worden tal van onderwerpen besproken. Elkaar ontmoeten, ervaringen uitwisselen en belevenissen delen staat centraal. En dat alles onder het genot van een gratis kopje koffie met iets lekkers erbij.

Carmen van Groenenboom van Groeiend Talent is uitgenodigd om meer te vertellen over een ontwikkelingsvoorsprong bij baby’s en peuters. Hoe herken je een ontwikkelingsvoorsprong bij peuters of zelfs bij baby’s? Op welke signalen kun je als ouder letten? Hoe bied je genoeg uitdaging? Op deze, en meer vragen geeft Carmen antwoord tijdens het Mamacafé. Voor de kinderen zorgen wij voor genoeg speelgoed, boekjes en kleurplaten om zich te vermaken!

Gratis, maar van tevoren aanmelden!

14 oktober 2020
,