Online – Webinar: Uitstelgedrag

17 maart 2022 - 20:00 - 21:30

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by
~ Douglas Adams

Morgen moet je iets inleveren. Je weet het al drie maanden maar je moet er nog aan beginnen. Want ach, op het laatste moment red je het ook wel. Toch? Een klein beetje angstzweet breekt je uit, je benen wiebelen, je haalt nog eens een kopje thee. Maar… je weet niet meer waar te beginnen. Het is toch niet goed genoeg… en argh! Je hebt nu weer een uur minder. Herkenbaar? Voor onze spreker van vanavond, Femke Hovinga, wel. Maar proefondervindelijk, als professional én als zichzelf, heeft ze toch ervaren dat het fijner kan.

Tijdens dit webinar gaan we in op uitstelgedrag. Onderzoek laat namelijk zien dat je leven zónder een stuk gelukkiger, gezonder én zelfs succesvoller is. In dit webinar kijken we naar de oorzaken bij hoogbegaafde uitstellers en voornamelijk naar: wat nu te doen?

Dit komt aan bod:

• Waarom stellen we uit? Wat weten we vanuit onderzoek?
  • Wat zijn de voordelen van uitstellen?
  • Heeft het iets te maken met hoogbegaafdheid?
  • Hoe kun je je brein (of dat van je kind/leerling) ander gedrag aanleren?
  • Wat is de beslisverlamming? En wat doe je eraan?
  • Leer meer te bereiken zonder stress en ellende!

bestel je ticket hier

17 maart 2022