Utrecht – Alleen voor leden ; Contactavond ouders,nieuwe ouders bij Pharos

16 maart 2022 - 20:00 - 22:00

Ouder-contactavond

Voor relatief nieuwe ouders bij de vereniging organiseren we graag ouder-contactavonden. Op deze avond kun je kennismaken met de vereniging Pharos, in het bijzonder met de regio Utrecht-Gooi-Eemland.

Deze avond delen we graag een beetje informatie over hoogbegaafdheid, maar is er vooral ruimte voor individuele verhalen en herkenning.

Deze avonden zullen vooralsnog online plaatsvinden. In groepjes met maximaal 9 ouders maken we laagdrempelig kennis met elkaar. Deze avonden zijn alleen voor leden en er zijn geen kosten aan verbonden.

De eerstvolgende avond wordt gehouden op woensdag 16-03-2022 en start om 20.00 uur.

Het thema van deze avond zal zijn: nieuwe ouders bij Pharos. Deze avond delen we graag een beetje informatie over hoogbegaafdheid en over wat Pharos voor jullie kan betekenen. Maar er is vooral ruimte voor verhalen en individuele herkenning.

Voel je welkom en meld je aan via dit formulier en ontvang een link voor deze avond.

16 maart 2022
, , , ,