Noord-Brabant – Hoogbegaafd opvoeden: wat als je kind hoogbegaafd is?

18 maart 2022 - 19:00 - 21:00

€20

Tijdens deze interactieve informatieavond zal Wendy van Beurden jullie meenemen in het hoogbegaafd opvoeden.

Deze avond is bij uitstek geschikt voor ouders die nog maar net weten dat hun kind hoogbegaafd is en er graag meer over willen weten.

Wanneer: vrijdag 18 maart 2022
Tijd: 19.00-21.00 uur
Plaats: DubbelPlus in Goirle
Prijs: Leden E10,- en niet-leden E20,-

Deze avond kan doorgaan bij minimaal 8 deelnemers. Mocht het niet mogelijk zijn (i.v.m. Covid) om deze avond fysiek door te laten gaan, dan zal Wendy zorgen voor een duidelijk, interactief digitaal programma.

Aanmelden kan hier o.v.v. informatieavond

Locatie is rolstoeltoegankelijk, geen mindervalidetoilet aanwezig.

18 maart 2022
€20