Online – Talentprojecten kick-offs 2022-2023

7 maart 2023 - 15:00

Gratis

Ook in het schooljaar 2022-2023 organiseert Bureau Talent weer regelmatig kick-off bijeenkomsten voor nieuwe gebruikers en geïnteresseerden. Hieronder vind je de data van alle kick-offs in het schooljaar 2022-2023.

Of je nu na de zomervakantie met een groepje leerlingen start of nog verrijkingsmateriaal aan het verkennen bent, onze medewerker Suzanne Oskam neemt je graag mee in de digitale leeromgeving van de Talentprojecten en beantwoordt al jouw vragen

Wil jij graag aanschuiven bij een van deze gratis online bijeenkomsten? Stuur dan een mail naar Suzanne Oskam. Mocht daar behoefte aan zijn, is het ook mogelijk om een persoonlijke afspraak in te plannen.

7 maart 2023
Gratis