Zuid-Holland – iQSpeel

5 maart 2023 - 15:00 - 17:00

lekker spelen en ontmoeten voor hoogbegaafde kinderen en hun ouders!

Het vinden van ontwikkelingsgelijken om mee te spelen is soms een uitdaging….. waar kun je ze vinden en kan het wat dichterbij?

Met iQSpeel! proberen we in samenwerking met Samen Sterk Holy ouders en kinderen van alle leeftijden bij elkaar te brengen.

In Vlaardingen, voor Vlaardingers maar ook inwoners uit de omliggende plaatsen zijn natuurlijk van harte welkom!

Toegang is gratis, toilet aanwezig en er is wat te drinken voor oud en jong. Een vrijwillige bijdrage voor Samen Sterk Holy (locatie en drinken) mag gegeven worden.

Parkeren bij Drevenpark, langs de skatebaan en vijver lopen naar Boerderijpad 5 (op google maps te vinden als ‘voormalige bouwspeelplaats).

Voor meer informatie of vragen kunt u mailen naar emmely@stichtingiqplus.nl of mirjam@stichtingiqplus.nl

bestel snel je kaartje hier

5 maart 2023
, , , , , ,