Limburg – iQ+ netwerkt! met Rianne van de Ven

12 maart - 19:00 - 22:00

Jouw talent is jouw kracht. Maar hoogbegaafd talent komt helaas nog niet altijd tot bloei op de werkvloer. Hoe kunnen we dat doorbreken? Wat kun je zelf doen, en wat kun je samen aanpakken? We nodigen je van harte uit voor ons eerste iQ+ netwerk event in Limburg! Ook als werkgever of zorgprofessional ben je welkom, want samenwerken maakt sterker. Als hoogbegaafde volwassene sta je er niet alleen voor.

Deze avond is Rianne van de Ven onze gastspreker. Rianne is coach voor hoogbegaafde volwassenen, spreker, trainer en onderzoeker. Ze is één van de pioniers op het gebied van kennis verzamelen over hoogbegaafdheid bij volwassenen. Bovendien is ze auteur van het boek ‘Hoogbegaafd in praktijk. Het versterken van persoonlijk leiderschap bij hoogbegaafde volwassenen’ en mede-auteur van ‘Hoogbegaafde volwassenen. Zet je gaven positief en intelligent in’.

Inloop vanaf: 19.00 uur

Aanvang: 19.30 uur