Gelderland – Peeravond 16-23 Jaar

12 maart - 19:00 - 21:00

Vind je het leuk om andere HB’ers te ontmoeten van je leeftijd (16 t/m 23 jaar)? Dan ben je van harte welkom op dinsdag 12 maart van 19.00u tot 21.00u. De peeravond vindt plaats in de ruimte van Meraki op Museumpark Orientalis, bij Nijmegen.

Er is de ruimte om elkaar te ontmoeten, te kletsen, een spelletje te spelen, iets creatiefs te doen of muziek te maken. We zorgen voor wat lekkers te drinken en te snacken. Je bent van harte welkom!

Er is plek voor 12 mensen. Meld je even aan via deze link:

Voor de bijeenkomst kun je een vrijwillige donatie doen tijdens de avond

12 maart
, , ,