Inspiratie-avond Kinderboekenweek 2019 voor leerkrachten

19 september 2019 - 19:30 - 21:00

KINDERBOEKENWEEK 2 T/M 13 OKTOBER 2019
REIS MEE! BOEKEN OVER VOERTUIGEN

Om een goede afweging te maken welke boeken nuttig zijn om in te kopen voor jullie school, nodigen we je van harte uit voor één van onze jaarlijkse inspiratie-avonden.

Inge vertelt je deze gezellige avond alles over de kerntitels (voor groep 1 t/m groep 8) én de Griffels & Penselen. Uitgekozen kerntitels/themaboeken kun je natuurlijk direct meenemen! Kosten bedragen 5 euro per persoon, inclusief koffie/lekkers/goodiebag. Schrijf jezelf en je collega’s in via: info@indewolken.nl.

19 september 2019

Kinderboekenwinkel In de wolken