Festival van Talent 2019

30 maart 2019 - 10:00 - 16:00

30 maart 2019 wordt een dag met een heel divers aanbod voor hoogbegaafde kinderen en volwassenen, ouders, leerkrachten, coaches, orthopedagogen, psychologen, IBers… kortom voor iedereen die met hoogbegaafdheid te maken heeft.
Stel je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, bekijk die nieuwste materialen, laat je voorlichten over diverse cursussen en opleidingen. Het Festival is dé plek om te netwerken: er ontstaan elk jaar nieuwe ideeën vanuit de ontmoetingen.
Voor kinderen is het B-gebouw gereserveerd met allerlei activiteiten waaraan ze kunnen deelnemen. Bij veel van deze activiteiten is geen ouderbegeleiding nodig. Je kunt dan, na overleg met degene waar je kind is, zelf naar een workshop gaan.

30 maart 2019

Eckart College