Drenthe – Workshop Schilderen

9 november 2021 - 15:30 - 17:00

Hou jij van creatief bezig zijn en wil jij ontwikkelingsgelijken ontmoeten?

iQBegrijp organiseert een schilderworkshop voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen (leeftijd 10 t/m 14 jaar).

Binnen een bepaalde kunststijl naar keuze krijg jij de ruimte om met jouw creativiteit een voorwerp te schilderen, waarbij je verschillende materialen zoals verf, glitters en stickers mag gebruiken. In deze vrije opdracht word jij uitgedaagd om jouw originaliteit en creativiteit toe te passen die hoort bij (vermoedelijk) hoogbegaafden en daarnaast ontmoet je ontwikkelingsgelijken.

De prijs is incl. materialen en canvasdoek. Er is plaats voor 6 deelnemers.

Wil je meer weten of heb je vragen? Neem dan contact op Marysia

9 november 2021
, ,