Utrecht – inloopmiddag

8 november 2021 - 14:00 - 17:00

Gratis

Heb je vragen over hyperhoogbegaafdheid? Ben je ouder van een (vermoedelijk) hyperhoogbegaafd kind en vind je het fijn andere ouders van hyperhoogbegaafde kinderen te kunnen ontmoeten? Ben je zelf misschien hyperhoogbegaafd en wil je een keer in onze boekenkast neuzen of een babbeltje maken? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar wie we zijn en wat we doen?

Vragen stellen, kletsen, spelletjes spelen, rondneuzen door onze materialen, spellen en boeken, of er gewoon even zijn: alles is goed. Neem je kinderen gerust mee, ook voor hen hebben we spelletjes en wat te drinken klaar staan.

8 november 2021
Gratis