Drenthe / LEV! vakantiekamp

30 april 2019 - 08:00 - 3 mei 2019 - 17:00

In de meivakantie van 2019 gaan we 4 dagen (3 nachten) op kamp naar het prachtige Annen, Drenthe!

Het LEV! vakantiekamp is bedoeld voor kinderen in de leeftijd van 8 -12 jaar die vanwege een snellere overprikkeling en/of het missen van ontwikkelingsgelijken niet zo gauw deelnemen aan een regulier kamp.

LEV heeft een  groot huis gehuurd dat van alle gemakken is voorzien. De kinderen slapen op kamers met 2 á 3 bedden en de totale groep zal niet groter zijn dan 20 kinderen. Het huis staat in een natuurrijke omgeving met hunebedden en bossen op wandelafstand.

Tijdens het kamp bieden we elke dag verschillende in- en outdoor workshops aan. Daarnaast zal er d.m.v. psycho-educatie en groepscoaching meer inzicht ontstaan in het hoe en waarom van het eigen denken en handelen. Aan de hand van de aanmeldformulieren zal elk kind ook individueel gecoacht worden tijdens het kamp op punten die voor hem/haar van belang zijn.

Voor ons zijn de sleutelwoorden: autonomie, ontprikkelen (door beweging of juist niet) en ontwikkelingsgelijken.

Het LEV! kamp wordt begeleid door 3 HBprofessionals en een vrijwilliger die allen ook ouder zijn van hoog- en uitzonderlijk begaafde kinderen. We werken vanuit onze kennis, ervaring en ons gevoel en vinden het belangrijk dat elk kind als individu wordt gezien en gehoord.

De kosten voor het kamp bedragen €329,- per kind, inclusief 3 overnachtingen, alle activiteiten en individuele- en groepscoaching. Er zijn gemeenten die de kosten van het kamp via PGB willen vergoeden. Neem voor PGB mogelijkheden contact op met de eigen gemeente.

Meer informatie of reserveren? Mail naar levenmethoogbegaafdheid@outlook.com of reageer via het contactformulier.

Begin:
30 april 2019 - 08:00