Utrecht / Speel- en Workshopmiddag

1 mei 2019 - 14:00 - 17:00

SPEEL- EN WORKSHOPMIDDAG VOOR HYPERHOOGBEGAAFDE KINDEREN

OVER DEZE MIDDAG

Deze middag is speciaal voor 145+ kinderen die op zoek zijn naar ontwikkelingsgelijken. Samen doen we workshops, spelen we spellen, leren en lachen we met elkaar. Op het programma staat tot dusver een workshop gemmologie (edelsteenkunde), computerspellen, lekker chillen en relaxen. Het programma wordt nog uitgebreid. De middag is bedoeld voor kinderen tussen de 7-11 jaar.

PRAKTISCHE INFORMATIE:

• 1 mei van 14-17 uur.
  • Locatie: Talentissimo, Steynlaan 30, Zeist.
  • Route: OV (bus stopt op 2 minuten lopen) of auto. Gratis parkeren voor de deur in de avond.
  • Groep: er is plek voor maximaal 15 kinderen.
  • Kosten: €50 per kind (inclusief BTW, inclusief lekkers & materiaal), vooraf over te maken. Kun je het niet betalen? Dan kunnen we altijd kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen, neem contact op.
  • Begeleiders: afhankelijk van het aantal kinderen: minimaal twee, maximaal vier, waaronder Femke Hovinga van Talentissimo.
  • Inschrijven: hier!

1 mei 2019