Gelderland / Dag tegen pesten 2019

16 april 2019 - 19:00 - 20:00

Gratis

In verband met de landelijke dag tegen pesten deze week organiseert Speltherapiepraktijk Henriëtte de Ruijter een activiteit.

Het Thema Event zal zich richten op het stellen van grenzen.

Ben jij goed in het aangeven van je grenzen? Ben je iemand die snel waarneemt, gedreven en erg betrokken kan zijn? Maar soms ook verzandt in details, teveel onnodige dingen doet en zo betrokken kan zijn dat je je eigen grenzen overschrijdt? Wordt je er moe van?

Hoe zou het zijn als je leert om mild naar jezelf te zijn en je minder verantwoordelijk te voelen. Als je glimlachend met zelfvertrouwen beter je grenzen durft aan te geven? Als je meer energie hebt?

Veranderen vraagt moed. Je moet anders gaan denken, situaties compleet anders durven en kunnen benaderen. Dus je gewoontes en patronen gaan doorbreken. Jezelf vernieuwen.

Laten zien dat je uniek bent. Het effect zal zijn dat je beter jezelf kunt laten zien. Met jouw unieke gift aan de wereld. Je creativiteit, je kwetsbaarheid, je rechtvaardigheidsgevoel, oplossend denken, je humor. Nuttig voor jezelf, maar ook voor je relaties met anderen. Wat belet jou om echt jezelf te laten zien?

Onderwerpen:

• Gezond grenzen stellen : helder en duidelijk.
  • Eigenheid.
  • Wat non-verbale therapie kan betekenen.

Welkom op dinsdag 16 april van 19.00 tot 20.00 uur.

Henriëtte de Ruijter geeft hierover informatie.

Deelname is gratis. Graag aanmelden vooraf.

Contactgegevens:

Henriëtte de Ruijter