Tank je mee? Tank en schenk voor stichting iQ+

Stichting iQ+ is, zoals de naam zegt, een stichting. Dit betekent dat we blij zijn met elke bijdrage die wordt geleverd. Voor sommige van onze activiteiten zijn financiën nodig, en gelukkig zijn er meerdere manieren waarop wij gesteund worden.

Zoals bijvoorbeeld met de actie Tank en Schenk. Bij tankstation Peut in Naaldwijk wordt voor elke getankte liter 1 cent gedoneerd aan een goed doel, sportclub, muziekvereniging of andere culturele instelling. Je bepaalt zelf via de tablet bij de kassa naar wie jouw gespaarde punten moeten gaan.

En sinds deze week kun je hierbij dus ook kiezen voor stichting iQ+! Gelukkig wordt daar direct al gebruik van geaakt. Hieronder vind je de huidige opbrengst, en deze kun je onderaan onze website blijven volgen.

Tank je mee? Alvast bedankt!!

Wij zijn nog op zoek naar een penningmeester. Kijk op de over ons pagina naar de rest van ons team. Wil jij iets betekenen voor de stichting? Neem dan contact op via info@stichtingiqplus.nl.