Nieuw lid Raad van Advies

Met veel genoegen kunnen we melden dat Bart Vogelaar zich aangesloten heeft bij onze Raad van Advies! Wellicht kennen jullie Bart nog van zijn presentatie over dynamisch testen op ons symposium van vorig jaar. Hij is psycholoog en als onderzoeker werkzaam bij Universiteit Leiden. In het voorjaar van 2018 heeft hij in samenwerking met stichting iQ+ een workshop over dynamisch testen gegeven aan directeuren en IB-ers van verschillende scholen in het Westland. 15 Scholen waren hier vertegenwoordigd en op basis daarvan doen twee Westlandse scholen mee aan zijn onderzoek naar de resultaten van dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen. Bart is vanaf het eerste contact erg enthousiast over stichting iQ+ en haar werkzaamheden en draagt dit ook in zijn netwerk uit. Hij wil graag de stichting bij staan met zijn kennis en expertise, vooral op het gebied van onderzoek en wetenschap en op deze manier een steen bijdragen aan een omgeving waarin het hoogbegaafde kind wordt gezien en gehoord. Wij zijn erg blij met de toetreding van Bart! Welkom!

Laat een Reactie achter