Stichting IQ+

  • Hoogbegaafdheid
    • Downloads
    • Hoogbegaafdheid in beeld
  • OUDERS/VERZORGERS
    • ADVIES & BEMIDDELING
    • Landelijke kalender
    • Blogs & Babbels
    • BoekenPlank
      • Lees iQlub+
  • voor professionals
    • Kennisbank & Bemiddeling
    • Onderzoek & Ontwikkeling
  • wegwijzer
  • Over ons
    • Onze activiteiten
    • Wat wij doen
    • iQ+ in woord en cijfers
  • Contact
    • Onze sponsors en samenwerkingspartners
    • Vacatures
    • Doneren
menu
  • Hoogbegaafdheid
    • Downloads
    • Hoogbegaafdheid in beeld
  • OUDERS/VERZORGERS
    • ADVIES & BEMIDDELING
    • Landelijke kalender
    • Blogs & Babbels
    • BoekenPlank
      • Lees iQlub+
  • voor professionals
    • Kennisbank & Bemiddeling
    • Onderzoek & Ontwikkeling
  • wegwijzer
  • Over ons
    • Onze activiteiten
    • Wat wij doen
    • iQ+ in woord en cijfers
  • Contact
    • Onze sponsors en samenwerkingspartners
    • Vacatures
    • Doneren
Young Engineers Amsterdam

Young Engineers Amsterdam

Kind, Tiener
Vrijetijdsbesteding
0 Reviews
Upload Foto's
Schrijf een Beoordeling

Spelenderwijs leren met LEGO®

Naschoolse Wetenschap, Techniek en Programmeer lessen voor basisschoolkinderen van 6 t/m 12 jaar oud.

Onze programma’s combineren speelplezier en leren tot een fantastische bezigheid waar
kinderen elke week naar uitkijken.

 

Locaties

Amsterdam/Amstelveen/Den Haag/Haarlem

 

 

Rate & Write a Review

Reactie annuleren

Jouw Beoordeling Oops! you forgot to give a rating.

Related Listings

    Kind, Tiener
    020 210 15 59
    amsterdam@youngeng.nl
    www.youngeng.nl
    Routebeschrijving

    Direct naar

    • Activiteiten
    • Wegwijzer
    • Boekenplank
    • Stichting iQ+
    • Integriteit

    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?


    Stichting iQ+
    info@stichtingiqplus.nl

    ©Stichting iQ+ 2018. All Rights Reserved | Privacy Policy | Web: A-Creation & 100% Westland

    This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Sluiten

    Login

    Lost your password?