Stichting IQ+

  • Hoogbegaafdheid
    • Downloads
    • Hoogbegaafdheid in beeld
  • OUDERS/VERZORGERS
    • ADVIES & BEMIDDELING
    • Landelijke kalender
    • Blogs & Babbels
    • BoekenPlank
      • Lees iQlub+
  • voor professionals
    • Kennisbank & Bemiddeling
    • Onderzoek & Ontwikkeling
  • wegwijzer
  • Over ons
    • Onze activiteiten
    • Wat wij doen
    • iQ+ in woord en cijfers
  • Contact
    • Onze sponsors en samenwerkingspartners
    • Vacatures
    • Doneren
menu
  • Hoogbegaafdheid
    • Downloads
    • Hoogbegaafdheid in beeld
  • OUDERS/VERZORGERS
    • ADVIES & BEMIDDELING
    • Landelijke kalender
    • Blogs & Babbels
    • BoekenPlank
      • Lees iQlub+
  • voor professionals
    • Kennisbank & Bemiddeling
    • Onderzoek & Ontwikkeling
  • wegwijzer
  • Over ons
    • Onze activiteiten
    • Wat wij doen
    • iQ+ in woord en cijfers
  • Contact
    • Onze sponsors en samenwerkingspartners
    • Vacatures
    • Doneren
CNLS-Centrum voor Nieuwe Leerstrategieen

CNLS-Centrum voor Nieuwe Leerstrategieen

Kind, Kleuter
Dubbel bijzonderLeer- en gedragsspecialistReflexintegratie
0 Reviews
Upload Foto's
Schrijf een Beoordeling

Loopt jouw kind vast op school? Kan jouw kind niet meekomen met de rest van de klas en snap je niet waarom dit zo is?

Lijkt er meer in je kind te zitten dan er op dit moment uitkomt?

Het CNLS biedt hulp aan kinderen die problemen hebben met:
* Verwerken van zintuigelijke informatie (zien, horen, voelen, ruiken, proeven)
* Bewegen (grove en fijne motoriek)
* Rekenen, lezen, schrijven en spellen
* Het gedrag waarbij, al dan niet, een diagnose is gesteld (autisme, adhd, add en nld)

Dit doet het CNLS door op zoek te gaan naar de oorzaak van het probleem, ofwel in plaats van het plakken van pleisters, gaan we op zoek naar waar de wond vandaan komt. Hiervoor moeten we terug naar waar alles begint: de ontwikkeling van het kind.

Het CNLS brengt deze ontwikkeling in kaart door onderzoek te doen naar de stappen die een kind moet hebben doorlopen om zichzelf goed te kunnen ontwikkelen. Op deze manier ontdekken we of er aspecten zijn die in de weg zitten, waardoor er mogelijk hiaten in de ontwikkeling zijn ontstaan. Zo zien we vaak dat hoogbegaafde kinderen leren door te observeren. De ontwikkeling verloopt hierdoor vaak afwijkend, omdat essentiële stappen nog niet zijn doorlopen. Hierdoor kan het voorkomen dat bepaalde hersendelen overactief zijn, terwijl andere hersendelen niet de kans krijgen om zich goed te ontwikkelen. Kinderen kunnen hierdoor situaties analyseren om emoties te reguleren, waardoor automatiseren in het geding komt. Iedere negatieve ervaring kan aversie oproepen. We willen kinderen leren om ook de andere hersendelen te stimuleren, zodat ze hun volledige potentie kunnen behalen.

 

 

Rate & Write a Review

Reactie annuleren

Jouw Beoordeling Oops! you forgot to give a rating.

Related Listings

    Kind, Kleuter
    06 – 252 172 34
    info@cnls.nl
    www.cnls.nl
    Routebeschrijving

    Direct naar

    • Activiteiten
    • Wegwijzer
    • Boekenplank
    • Stichting iQ+
    • Integriteit

    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?


    Stichting iQ+
    info@stichtingiqplus.nl

    ©Stichting iQ+ 2018. All Rights Reserved | Privacy Policy | Web: A-Creation & 100% Westland

    This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Sluiten

    Login

    Lost your password?