Zuid Holland / Workshop Sjakie’s choco fantasie

11 november 2018 - 12:00 - 16:00

Op drie zondagen in november verandert de drukkerij van het museum in Sjakie’s chocoladefabriek. Kom chocoladeletters versieren en natuurlijk mag je alle smaken chocola eerst proeven! Wie weet heeft jouw letter wel een gouden wikkel en win je het boek van Roald Dahl met de prachtige tekeningen van Quentin Blake. Die tekeningen en nog veel meer zijn te zien in de tentoonstelling ‘De vrienden Quentin Blake’.

WANNEER
Zondag 11, 18, 25 november is iedereen welkom tussen 12.00 tot 16.00 uur
RESERVEREN
Voor jong en oud!