Gelderland / Inloopmiddag (Spellenmiddag met thema activiteiten)

11 november 2018 - 14:00 - 17:00

Pharos regio Nijmegen trapt dit schooljaar af met een leuke workshop streetdance!
Tijdens 2 afzonderlijke sessies van 45 minuten* kan uw kind zich heerlijk uitleven en wordt er gewerkt aan een heuse streetdance choreografie. Deze workshop wordt verzorgd door een professionele dansinstructeur van Brabant Dance Centre uit Grave.

Er wordt geprobeerd om bij de verdeling in de groepen zoveel mogelijk rekening te houden met de leeftijd en danservaringen van de kinderen. Daarom het verzoek om bij de aanmelding aan te geven hoe oud uw kind is, en in hoeverre het al ervaring heeft met danslessen.
Inschrijven kan door een mail te sturen aan nijmegen@pharosnl.nl o.v.v. naam, aantal volwassenen en aantal kinderen, en eventueel lidmaatschapsnummer.

Leeftijd: van 0 – 14 jaar
Basiskosten: gratis voor leden ; € 2,00 euro per persoon voor niet-leden