Zuid-Holland / Workshop schatkaarten drukken

27 februari 2020 - 11:00 - 16:00

Kom je in de voorjaarsvakantie ook een schatkaart maken in Huis van het boek?

Dit wordt op een heel bijzondere manier gedaan: met grafisch kunstenaar Hanna de Haan leer je ‘etsen’ in karton! Je tekening wordt afgedrukt onder een echte etspers op papier dat je zelf oud hebt gemaakt in een koffiebadje. Spannend toch?

Deze workshop hoort bij de tentoonstelling ‘De atlas van Blaeu: een wereldboek’ die vol ligt met oude landkaarten. Misschien is daar ook wel een schat te vinden?

Donderdag 27 februari
11.30-13.30 uur en 14.00-16.00 uur
voor kinderen van 6 t/m 12 jaar
kosten: € 5,- voor de workshop (+ 5 euro museumentree of Museumkaart)