Zuid-Holland – Micro:bit

29 oktober 2022 - 10:30 - 12:00

workshop Micro:bit programmeren

De Micro:bit is een eenvoudige maar complete computer. Met een klein beetje hulp ga je al snel echt programmeren. Je kunt de micro:bit allerlei opdrachten geven met echte computertaal. Je maakt een naamkaartje, een dobbelsteen, een spelletje steen papier schaar en stuur je berichten naar een andere Micro:bit zoals een WhatsApp-bericht, inclusief je eigen telefoonnummer. Wie kan er nou op school zeggen dat hij/zij al computers programmeert?

– vanaf 9 jaar

29 oktober 2022