Zuid-Holland / LeesiQlub+ Professor S.

17 november 2019 - 13:00 - 14:15

Gratis

Met het boek Professor S. van Erik Scherder maken we in deze LeesiQlub+ een reis in én door de hersenen! Wil je weten hoe onze hersenen werken? Wat een hypothalamus is? En wat het verschil is tussen je grote en kleine hersenen? Dan is deze LeesiQlub+ precies voor jou! Natuurlijk zoals we inmiddels gewend zijn van Ian Vingerling, weer met veel onzinnige weetjes en leuke feiten.

Deelname is gratis, wel vooraf aanmelden.

17 november 2019
Gratis