Zuid-Holland – Kindercollege ; Het criminele brein met workshop

11 juni 2022 - 13:00 - 15:00

€2,50

Dit jaar staan de kindercolleges die wij organiseren met Stichting iQ+ in het teken van criminaliteit.

Je hebt vast wel eens ergens gelezen dat er een ‘crimineel brein’ achter een misdaadorganisatie zit.

Zouden misdadigers écht een crimineel brein hebben? En hoe ziet dat er dan uit? Daar kom je in deze lezing achter!

Jan van der Zwan houdt erg van het brein.

De lezing duurt tot 14:00 uur en aansluitend kun je een gave workshop volgen.

Je kunt alleen aan de workshop meedoen, als je een kaartje voor het college hebt.

Adviesleeftijd: vanaf groep 5.

Bestel hier je kaartje

11 juni 2022