Zuid Holland – Introductietoernooi Bridge

3 april 2022 - 13:00 - 17:30

Gratis
Stichting iQ+ organiseert i.s.m de Nederlandse Bridge Bond een introductietoernooi Bridge! Voor hb-kinderen en hun (groot) ouders.
Het district Rotterdam e.o. van de NBB en Stichting iQ+ nodigen alle geïnteresseerde kinderen in bridge en hun ouders/opa’s/oma’s, ooms en tantes uit om kennis te maken met deze denksport tijdens het:
Introductie Toernooi op zondag 3 april op het Denksportcentrum Rotterdam
Kom gezellig met jouw vader, moeder, opa of oma, neefjes of nichtjes en maak kennis met bridge als denksport!
Dit is een introductie toernooi dus mocht je iemand kennen die je wil laten proeven van de beginselen van dit leuke spel, met het idee om daarna “echt” bridge te leren dan is dit de gelegenheid!
De organisatie van deze kennismaking is in handen van Stephanie Blomsteel, Caroline van der Esch en Marcel Kloppert.
Marcel is een ervaren bridgedocent. Hij legt kort de beginselen van het bridgespel uit. Hierna worden een paar oefenspelletjes gespeeld gevolgd door een kort toernooi. Gedurende de middag is er wat lekkers en siroop voor de kinderen.
Na afloop is er voor elke deelnemer een aandenken aan de middag.
klik hier voor het bestellen van tickets

3 april 2022
Gratis