Zuid-Holland – informatieavond passend onderwijs voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde kinderen

14 mei - 19:15 - 21:15

Op 14 mei neemt Karen Kooreman van de landelijke oudervereniging Balans ons mee in de wereld van passend onderwijs voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde kinderen. Alles wat je echt moet weten als ouder, onderwijs instelling of andere proffesional.
Aan bod komen allerlei onderwerpen zoals rechten, plichten, uitdagingen, aanpassingen, oplossingen en wat als het niet past?
Heb je vragen, dan horen wij die graag zoveel mogelijk vooraf, zodat we nog beter kunnen aansluiten bij de behoefte van jullie.
Aanmelden kan hier

, , , , , ,