Zuid Holland / Informatieavond Passend Onderwijs voor hoogbegaafden

6 december 2018 - 20:00 - 21:30

€10,

Informatieve bijeenkomst “Passend Onderwijs voor hoogbegaafden”

Op deze avond organiseert Haviq een informatieve ( en interactieve) bijeenkomst over Passend Onderwijs voor hoogbegaafden. De bijeenkomst zal worden verzorgd door Egbert Vleeming, onderwijsconsulent.

Het eerste deel van deze avond zal Egbert iets vertellen over het beoogde doel van Passend Onderwijs, de rol van de onderwijsconsulent en de rechten en plichten van ouders ten aanzien van Passend Onderwijs. Daarbij zal ook verteld worden over de casuïstiek waar een onderwijsconsulent mee te maken heeft op het gebied van hoogbegaafdheid.

Het tweede deel van de avond is er voldoende ruimte voor inbreng vanuit het publiek. Er kunnen vragen worden gesteld en er is mogelijkheid tot het uitwisselen van ervaringen.
De avond start om 20.00 uur en zal omstreeks 21.30 uur afgelopen zijn. Inloop vanaf 19.30 uur.
Graag vooraf aanmelden voor deze avond via info@hartvooriq.nl.

Haviq
Boeieraak 1