Zuid Holland / Informatieavond Mindset

14 januari 2019 - 19:30 - 20:30

Gunt u uw kind meer zelfvertrouwen?
Is uw kind bang om iets nieuws te proberen of aan te pakken? Bang om fouten te maken en daardoor iets nieuws niet aanpakt. Heeft uw kind weinig zelfvertrouwen, faalangst en gaat uw kind de uitdaging uit de weg? Angst voor toetsen en hierdoor niet presteert wat u zou verwachten?

Dan is de Mindsetworkshop misschien iets voor uw kind. (start 23 januari)

Wat is nu precies Mindset? Waarom is dit nu zo’n belangrijk item in het onderwijs, sport, hobby’s en dus voor uw kind(eren)?

Dit zijn de vragen die tijdens deze informatie avond worden beantwoord, tevens laat Nadya Arabi de inhoud van de Mindset lessen voor kinderen zien.

Dit is een vrijblijvende avond voor ouders en andere geïnteresseerden die nieuwsgierig en geïnteresseerd zijn naar en in Mindset. Inschrijven voor de informatieavond graag voor 7 januari 2019 via info@nalearningcoaching.nl, website of facebook.

Wees er snel bij vol = vol

-Ontvangst
– Wat is mindset ? Waarom is het zo belangrijk ?
– hoe kun je helpen als opvoeder aan een groeimindset?
– informatie over de workshop
– Vragen.

Voor verder vragen kunt u contact opnemen met Nadya Arabi via info@nalearningcoaching.nl

14 januari 2019