Zuid-Holland / In de Wolken goes English voor kleuters

25 januari 2020 - 08:00 - 17:00

Kinderboekhandel In de Wolken start met een maandelijks voorleesuurtje voor kleuters (4 t/m 6 jaar) in het Engels. Wist je dat kinderen tot 6 jaar automatisch taal leren zonder zich daar bewust van te zijn? Marlijn (docent Engels) gaat met de kinderen spelenderwijs aan de slag! Ze leest voor uit ‘The very hungry caterpillar’ en na het lezen zingen we Engelse liedjes over dagelijkse dingen zoals aankleden of de dagen van de week. Daarna wordt een rups geknutseld aan de grote tafel.

Inschrijven is verplicht en kan via info@indewolken.nl. Pas na de bevestiging van jouw inschrijving is er een plekje voor je gereserveerd. Kosten bedragen 5 euro per kind.

Bookstore In de Wolken will start this month with a cosy storytellinghour in English! Are you a native speaker and looking for a fun hour of reading, singing and crafts for your 4 to 6 year-old? Come in and join Storytime with Marlijn! The first book we are going to read is ‘The very hungry caterpillar’. You can sign up by mail: info@indewolken.nl, 5 euro per child. You’ll always get a confirmation of your registration.

25 januari 2020
Evenement Categorie: