Zuid-Holland en online / Hadden Grieken al raketten?

2 december 2020 - 15:00 - 17:00

€7,
HADDEN DE GRIEKEN AL RAKETTEN?
MINICOLLEGE GOVERT SCHILLING & TJARKO VAN DER POL
VOOR 7+ | WOE 2 DEC. 15:00 UUR | ZAAL & LIVESTREAM
Wil jij alles weten over raketten en ruimtevaart?
Dan mag je dit verhaal van Govert Schilling en Tjarko van der Pol niet missen!
Voor de Kinderboekenweek schreven Govert en Tjarko een leuk boek over de geschiedenis van de ruimtevaart, van houten duif tot wonen op Mars.
Op woensdagmiddag 2 december vertellen ze er alles over in het Rietveld Theater in Delft.
Je kunt de lezing ook online bijwonen, dus gewoon thuis op de bank!
Met mooie voorbeelden en spannende proefjes krijg je van alles te zien en te horen over de dromen van Archytas, de verhalen van Jules Verne en Kuifje, het ruimtehondje Laika, de eerste landing op de maan, de ruimtereis van André Kuipers, en een toekomstige reis naar Mars!
Zet je ruimtehelm maar vast op; het aftellen gaat beginnen!

Rietveld theater
Rietveld 49